miércoles, 9 de junio de 2010

Bitan




Lautada zuri hauetan dut
nire bigarren gorputza
erditik bi egiten nauen
ultz hiztuna

Bipedo bertikalen munduari
ezin
eta
paret zuri inerteei
grafitoa botatzera agertzen den
narraztian
nire beste kabia

Ezintasun horizontalekin behar dut inguratu
ezleku zuri ausenteetan

zelulosa gorrei eman
belarriek entzun nahi ez dutena
Ezizate
ustez
antzu
honetan
irrealitateak albaintzen ditut lerroka
atzera egin ezina den
errealitateari estalkia
 josteko orrika

Existentzia diglosikoa
eskuratu nuen zozketa batean
eta ez da zama
txikia

beraz

Eman arkatz bat
eta itxi atea
bidimentsionala izaten
geratu nahi dut
borragoma erabili daitekeen
mundu zuzen honetan

Liese




5 comentarios:

  1. Lortu dugu zure jarraitzaileek zu animatzea edo azterketek zure produktibitatea ere esponentzialki hastea dakarte? Jejeje ;)

    Oso ona gaurkoa, benetan ona :)

    ResponderEliminar
  2. No way! Ez dadila pasa eh!!! Me gustas más así =D Juas juas!!

    ResponderEliminar
  3. Pasatuko zait? Zer elgorrixe dakazu ala?. Existentzia diglosikoa aukeratu nuen zozketa batetan. Yogako masuk esaten dabe behin de berriz etortzen garela zezozer ikasi beharra daukagulako. Arkatz bat eta borragomiaz ondo neu be, bañe ez dau funtzionaten, bide guztiak jorratu beharko ditugu txarto egin dakoak edo ulertutakoak gainditu arte, asike nik neuk Mari poppinsen poltsi solta orduko, no te digo los viajes me tocará hacer.
    Nire moduko jende simplintzako idatziko dozu zeozer erraztxuago ez da Liese? Nire ulermen apalean gustatu zait oraingo hau eta mesedes segi noizbeinka holako karamelotxu bat ipintxen. Musu asko. Lur

    ResponderEliminar
  4. Anything for you ofcourse. Baine kostakoazta ze simpletasunak lan asko ematen du eta :).
    Yogako maxuk esatendabena metafora politxe baine me cuesta creer :) neuk be pare bat biaje baino gexa gaztakotxuaz... ikusikoaz ostabe ordun ;)

    Thankx both of you for your words.

    ResponderEliminar