martes, 4 de mayo de 2010

Biografia




"Mikelats Gorroto (“Mikelats Hate”) was born in Anboto mountain, in 1700. His grandmother is Mari (the lady of Anboto, the goddess of thunder and wind, the personification of the Earth) and Mikelats (an evil storm spirit of the Basque, he is the son of the goddess Mari) his father. Mikelats Gorroto is the evilness that lies in human’s mind. He is not here to save the world. He wants to take out the rotten rages and our egoistic wishes of the darkest place of our souls... Mikelats Gorroto's died in 2015.

Books: Higuinaren Istorioak (Stories About Aversion) and Love is blue in 2001. Azalore Atomikoa (Atomic Cauliflower) and “Laukiak, zutabeak, biribilak…” (Squares, Columns, Rounds...) in 2007."


MiKeLaTs GoRRoTo


"Mikelats naiz.
Gaizkia naiz.
Bekaitza eta Gogorkeria naiz.
Sumindura eta Mendekua naiz.
Apokalipsiaren lau zaldunak batera naiz:
Gerra, Gosea, Herio eta Izurritea.
Zuen begi ustelduetako Gorrotoaren lore beltza naiz.
Munduko Iluntasunaren Jaun eta Jabea, Mikelats naiz."


"Euskal mitologiaren arabera, Mariren eta Majuren umea da Mikelats. Gaiztoen ahaide da eta Etsairen ikasle izan da, Atarrabi bezala. Ekaitzak eta harriak botatzen omen ditu artaldeak eta uztak hondatzeko.
MiKeLaTs GoRRoToren biografiari heltzen badiogu, berriz, euskal idazle, musikari eta marrazkilaria dela esan behar dugu, nahiz eta guk gure tarte honetara idazlea ekarri dugun. Bere biografia ofizialaren arabera, 1700. urtean jaio zen Anboto mendian. Mari du amandre, Mikelats aita. Gizakiaren buruan jaiotako gaizkia egiteko nahia, asmoa da. Ez omen da mundua salbatzera etorri. Gure perbertsio ankerrenak, gure amorru ustelenak eta gure arimaren bazter beltz eta ezku tuenetatik desio geurekoienak irtenaraztera etorria omen da."
(Habe Aldizkarian irakurria)


No hay comentarios:

Publicar un comentario