martes, 1 de septiembre de 2009

Dortoken mendean





Aukeran gehiegitan
hitz egiten nun
herrikoa nauzue eta min ematen du
aspertuta nago eta bai,
dangerous-a naiz
Ezer alda dezakedala
sinesteko lain

Pantailaren esanei men egiten diet
zuen pare jartzearren momentu batez
Harrituta nago eta bai,
susmagarria naiz.

Horren argi neukanik inork
ez zidan esan
Nire alde sei soka besterik ez
galdetzeko aina kemen - Whoooo whoohooo
Gure kontra dena irensten duen inertzi eza
Zein urte luzea, dortoken mendean

Irudimen tona baten beharra daukat
Edozeri iraultza deitzen jarraitzekotan
Ta harrituta nago eta bai,
salbuespena naiz
ezer alda dezakedala sinesteko lain

Nire alde sei soka besterik ez
galdetzeko aina kemen - Whoooo whoohooo
Gure kontra dena irensten duen inertzi eza
Zein urte luzea, dortoken mendean

Zenbat literatura azaltzeko
beharbada erlojuek baino
mila bider gehiago balio dezakela
badoan denborak

Berri Txarrak








No hay comentarios:

Publicar un comentario